לפיד מתייחס לציטוט של בנט: "צריך להתעלם מרעשי הרקע"

אבי רבינא No Comments on לפיד מתייחס לציטוט של בנט: "צריך להתעלם מרעשי הרקע"

לפיד התייחס לציטוט של בנט שהעריך כי הרוטציה לא תתקיים וכתב: "בשבוע האחרון הצלחנו לעזור ל"כנפיים של קרמבו" ולהעביר תקציב להקמת מרכזי חוסן לנפגעי טראומה בעוטף עזה. זה פי אלף חשוב יותר מאיזו שטות שמישהו אמר ברגע של כעס. כשיש לך מטרה טובה אתה נשאר מפוקס. זה חלק מדרישות התפקיד"

יאיר לפיד צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ, יאיר לפיד מתייחס הבוקר (שישי) לפרסום אמש לפיו ראש הממשלה העריך בשיחה סגורה כי הרוטציה לא תתקיים ולפרסומים נוספים על סכסוכים בתוך הממשלה.

"יש לנו מטרה", כותב הבוקר לפיד. "לא יזיזו אותנו ממנה. לא בהדלפות והכפשות, לא בהקלטות סתר, לא בנסיונות לסכסך. המטרה חשובה מדי: לעבוד בשביל אזרחי ישראל. להעביר תקציב כדי לשים את המדינה על המסלול אחרי שנים של הזנחה.

"כשיש לך מטרה", מוסיף שר החוץ "אתה לא מתבלבל. אם יש לך אפשרות להעלות בשנה הקרובה את שכר החיילים, אם יש לנו תוכנית לשפר את מצבם של הגמלאים, צריך להתעלם מרעשי הרקע ולהמשיך לחתור קדימה. לא לעצור אף פעם. לא להוריד את העיניים מהמטרה".

לפיד עדכן: "דיברתי ביומיים האחרונים לא מעט עם נפתלי, עם איילת, עם כל מנהיגי הקואליציה. לכולם אמרתי אותו דבר: המבחן שלנו הוא לדעת להבדיל מה חשוב ומה לא חשוב. מנסים ועוד ינסו לגרום לנו לריב. אם הם יצליחו, זה יפגע בעיקר באזרחי ישראל. אז נוודא שהם לא יצליחו".

לדבריו "הממשלה הזו, ממשלת השינוי והריפוי, היא הדבר הנכון למדינה. היא הוקמה אחרי ארבע מערכות בחירות מפני שהיינו ממוקדים. לא עבדנו בשביל המהדורה, אלא למען המטרה. בשבוע האחרון הצלחנו לעזור ל"כנפיים של קרמבו" ולהעביר תקציב להקמת מרכזי חוסן לנפגעי טראומה בעוטף עזה. זה פי אלף חשוב יותר מאיזו שטות שמישהו אמר ברגע של כעס. כשיש לך מטרה טובה אתה נשאר מפוקס. זה חלק מדרישות התפקיד".

עוד הוסיף לפיד וכתב: "הקמנו ממשלה למען אזרחי מדינת ישראל. זו המטרה. אנחנו ממוקדים רק בה. יש לנו אתגרים ביטחוניים ומדיניים, אנחנו אחרי שנתיים של מגיפה והתפרקות חברתית. את כל זה אנחנו מתקנים עכשיו. זה מה שמניע אותנו. זאת השליחות שלנו. כל היתר סתם רעש".



0 תגובות